Vi söker en upphandlare på 60% till kommun i Stockholm! Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att arbeta med upphandlingar inom offentlig sektor och är tillgänglig för att starta uppdraget omgående.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsbeskrivning
Konsult ska självständigt kunna planera och genomföra upphandlingar i samverkan med sakkunniga från kommunens olika verksamheter. Arbetet är varierande där konsulten ibland sitter med i en styrgrupp och ibland driver projekten självständigt. Konsult ska delta aktivt i upphandlargruppen för erfarenhetsutbyte, reflektioner av rättslägen, utveckling av gemensamma rutiner och mallar samt bidrar vid analyser av inköp- och upphandlingsutfall.
Konsulten ansvarar för att arbetet görs på ett professionellt och affärsmässigt sätt enligt gällande lagar, rättspraxis, styrdokument och riktlinjer inom upphandlings- och avtalsområdet med fokus på det specifika upphandlingsområdet. Omfattning ca 60% (ca 96h).
Vem är du?
För att vara kvalificerad för uppdraget behöver du uppfylla följande krav;
Du erbjuds
Ett uppdrag på deltid 60% med start snarast möjligt och pågår i 6 månader, med möjlighet att förlänga uppdraget i ytterligare maximalt 6 månader. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB eller i Jureks interimsverksamhet och vara uthyrd till vår kund i Stockholm. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Emelie Kumlin på Emelie.kumlin@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Område |
Stockholm |
Anställning |
Visstid |
Omfattning |
Deltid |