Vi söker dig som har en för tjänsten relevant akademisk examen eller har motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt.
Vi söker en rådgivare som vill vara med och leda och utveckla FMV:s centrala tekniska ledning.
You have a Bachelor’s degree in HR, IT, Business Analytics, or a related field.
Du har tidigare erfarenhet av att leda flöden inom leverantörsreskontra och är van att navigera i större, komplexa organisationer.
Du har eftergymnasial examen som är relevant för tjänsten och har nu funnit dig tillrätta i en administrativt stödjande roll.
Du har 3–5 års erfarenhet av löneadministration, gärna i nordisk/internationell kontext.
Du har en god förståelse för ekonomiska flöden och känner dig bekväm med att arbeta i olika systemmiljöer.
Du har minst 3–5 års erfarenhet av brett HR-arbete, med stor fördel i en skandinavisk eller internationell miljö.
Du bör ha en relevant utbildningsbakgrund inom offentlig upphandling eller motsvarande och en stark kommunikationsförmåga.
Du har en dokumenterad avslutad eftergymnasial utbildning inom teknik, statsvetenskap eller annan relevant inriktning.
Vill du utvecklas inom ekonomi i en miljö där du både får växa professionellt och vara en del av något större?
Du har erfarenhet från operativt arbete inom bank, inom likviditet, swiftbetalningar eller riksbanksclearing.
Experience coordinating efforts between IT and internal/external audit entities for scheduling, resource planning, and remediation efforts.
Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av lönehantering och förmånsadministration inom EMEA.
Du har gymnasieutbildning och relevant utbildning inom beredskap och/eller totalförsvar.
Du har en ingenjörsexamen eller motsvarande inom relevant område, exempelvis energi, mekanik, byggteknik eller processteknik.
Du har en akademisk högskoleutbildning eller motsvarande kompetens och erfarenhet som vi bedömer som likvärdig.